28 mei 2019 Zaltbommel
We leven in een snel veranderende wereld waarin klanten beter geïnformeerd zijn en de markt zeer transparant is met veel alternatieve keuzemogelijkheden. De sharing economy maakt dat mensen producten en diensten in andere vormen met elkaar delen en niet altijd afnemen. Nieuwe toetreders met innovaties en disruptieve businessmodellen zetten de loyaliteit van klanten onder druk.
Wanneer heeft u zich voor het laatst de vraag gesteld of uw business processen nog relevant zijn om tegemoet te komen aan wat uw klanten echt willen? En weet u überhaupt wat zij echt willen en hoe ze over uw organisatie, product en dienstverlening denken?
De volgende onderwerpen worden in deze interactieve workshop besproken:
In deze workshop bespreken we de laatste ontwikkelingen op het gebied van Customer Experience, de Customer Journey en hoe u uw uitdagingen hierbinnen kunt vertalen naar kansen en optimalisaties op korte en lange termijn.
U ontdekt best practices waarmee u onderscheidend, innovatief en verrassend kunt zijn richting uw klanten.
Voor wie:
Deze workshop is geschikt voor iedereen die regelmatig met klanten te maken heeft.
Wanneer:
De workshop wordt aangeboden op dinsdag 28 mei 2019:
Waar:
Prodware Nederland
Van Voordenpark 1
5301KP Zaltbommel
Jeroen is al 15 jaar actief in de CRM markt en kent Microsoft Dynamics Sales en Marketing vanaf het eerste uur. Zijn brede kennis op het gebied van big data, e-commerce, online marketing, customer Service en Customer Experience deelt hij graag met klanten.
Max Ukusare is gespecialiseerd in Power BI en Dynamics 365 Customer Engagement. Volgens Max draait het er bij Customer Engagement om dat de klant centraal staat en perfect bediend wordt. Hij vindt het belangrijk om vanuit de eindklant te redeneren en richt de processen optimaal in zodat de klantwensen maximaal bevredigd worden.