Workshop: Uw medewerkers In the Spotlight

6 juni 2019     Zaltbommel

Het werken van nu is niet meer vergelijkbaar met hoe het ‘vroeger’ ging. Waar zij eerder van 9 tot 5 op kantoor aanwezig waren en zich richten op de input, werken zij nu altijd, overal en op ieder device en richten zij zich op output. Wanneer heeft u zich voor het laatst de vraag gesteld of de werkplek die u aanbiedt tegemoet komt aan de manier waarop uw medewerkers willen werken? En weet u überhaupt wat er mogelijk is?

Direct inschrijven

De onderstaande onderwerpen behandelen wij in de workshop:

  • Hoe kunt u ervoor zorgen dat nieuwe medewerkers sneller worden ingewerkt en opgeleid?
  • Hoe kunnen uw medewerkers beter samenwerken?
  • Hoe kunnen uw medewerkers (social) ambassadeur worden van hun bedrijf?
  • Hoe kunnen uw medewerkers beter presteren?
  • Hoe kunt u de verschillende tools laten samenwerken zodat werktijd efficiënter ingedeeld wordt?

In deze workshop bekijken we de trends in uw branche en de uitdagingen die u ervaart nader. U wordt geïnformeerd over nieuwe technologieën en ontdekt hoe u met innovaties op basis van Artificial Intelligence (AI), social engagement en Business Intelligence inzichten toevoegt aan uw zakelijke applicaties.

Aan de hand van best practices inspireren we u om na te denken over de toegevoegde waarde van deze innovaties voor úw organisatie.

Bekijk de video's ter inspiratie van wat u tijdens de Workshop kunt verwachten.

Engage and Onboarding with Dynamics 365 for Talent

Efficienter samenwerken, vergaderen, meetings beleggen

Trainen op een efficientere wijze met Mixed Reality

Praktische informatie

Voor wie:
Deze workshop is geschikt voor HR managers en PO medewerkers.

Wanneer:
De sessie wordt aangeboden op donderdag 6 juni 2019:

  • Lunchsessie van 10.00 uur tot 12.30 uur

Waar:
Prodware Nederland
Van Voordenpark 1
5301KP Zaltbommel

Sprekers: Jeroen Paters en Max Ukusare

Jeroen is al 15 jaar actief in de CRM markt en kent Microsoft Dynamics Sales en Marketing vanaf het eerste uur. Zijn brede kennis op het gebied van big data, e-commerce, online marketing, customer Service en Customer Experience deelt hij graag met klanten.

Max Ukusare is gespecialiseerd in Power BI en Dynamics 365 Customer Engagement. Volgens Max draait het er bij Customer Engagement om dat de klant centraal staat en perfect bediend wordt. Hij vindt het belangrijk om vanuit de eindklant te redeneren en richt de processen optimaal in zodat de klantwensen maximaal bevredigd worden.

Inschrijven