Wilt u efficiënt communiceren met uw klanten over service-aanvragen via de diverse communicatiekanalen en op elk device? Microsoft Dynamics 365 for Customer Service biedt uw medewerkers de tools en kennis die ze nodig hebben om sneller, meer consistente en persoonlijke service te verlenen.
Voor wie: Het webinar is met name interessant voor medewerkers customer service en kwaliteitsbeheer.
Max Ukusare is gespecialiseerd in Power BI en Dynamics 365 Customer Engagement. Volgens Max draait het er bij Customer Engagement om dat de klant centraal staat en perfect bediend wordt. Hij vindt het belangrijk om vanuit de eindklant te redeneren en richt de processen optimaal in zodat de klantwensen maximaal bevredigd worden.
Voor dit Webinar kunt u zich niet meer inschrijven. Heeft u interesse in de opname van het webinar? Klik dan op de link.
Doordat alle klantinformatie centraal opgeslagen is, kunnen uw medewerkers snel beslissingen nemen en effectief support verlenen. Door gebruik te maken van visuele interfaces is de afhandeltijd van service calls aanzienlijk verkort.
Met de Prodware Fast Service aanpak, heeft Prodware een bewezen implementatie methode voor de go live met Dynamics 365 for Customer Service in een zeer korte termijn. Begin met het optimaliseren van klant contact activiteiten om een snelle persoonlijke service en ondersteuning te leveren voor verbeteren van uw customer service- approach.
Ontdek in dit webinar: